Geen categorie

Schoenenwinkels

Ook voor bedrijven die in de schoenensector opereren is de live chat een toegevoegde waarde voor de organisatie. Veel schoenenwinkel gaan steeds meer naar het internet waardoor er ook online meer vragen zullen komen. Vroeger konden deze vragen in de fysieke winkel beantwoord worden, maar de tijden zijn veranderd.  

Het gebruik van een Live Chat functie van Chatkracht kan de klantenservice van schoenenwinkels verbeteren. Het doel van een Live Chat functie is om potentiële en bestaande klanten gemakkelijker en sneller te bedienen. Chatkracht helpt de schoenenwinkels dus bij het verbeteren van haar bereikbaarheid en het selecteren en doorsturen van potentiële klanten, oftewel leads.  

Steeds meer websitebezoekers zijn in de avond online en terwijl veel bedrijven dan niet meer bereikbaar zijn. Ook in de weekenden zijn de chatspecialisten van Chatkracht bereikbaar voor schoenenwinkels. Doordat het bedrijf zo een betere bereikbaarheid heeft zullen klanten nog sneller tevreden zijn en eventueel een goede review achterlaten. Enkele factoren die een belangrijke rol spelen bij de klantbeleving zijn snelheid, een persoonlijke aanpak en empathisch vermogen van de chatspecialist. De chatspecialisten zorgen ervoor dat de klant binnen 30 seconden een eerste reactie heeft mogen ontvangen.  

De huidige klantenservice van schoenenwinkels kan hierdoor andere taken op zich gaan nemen zoals de verkoop van schoenen in de fysieke winkel. Er wordt dus werk ontnomen waardoor de taken beter verdeeld kunnen worden.  

In de branche van schoenenwinkels komen er veel vragen over de producten zelf zoals vragen over kortingen, retourneren, productinformatie etc. Doordat de chatspecialist gerichte vragen stelt, wordt er duidelijk wat de klant precies wil. Via de live chatservice wordt er veel om contactgegevens gevraagd, hierdoor kan het desbetreffende bedrijf zelf contact opnemen met de klant en de sale maken.  

Concluderend, voor schoenenwinkels is de live chat service een toegevoegde waarde. Een bedrijf wordt ontlast van informatieve vragen en ontvangen veel leads door middel van de live chat service.  

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *